FAQ
-
Hva gjør jeg hvis produktet blir ødelagt under transport?
Det er sjeldent dette skjer og vi pakker alt så trygt vi kan. Allikevel kan uhell skje, og vi vil selvfølgelig hjelpe. Alt vi trenger fra deg er at du kontakter oss på synne@zerowastegrl.no og sender oss et bilde av det ødelagte produktet og en kort beskrivelse av hva som er problemet. Da kan vi ta en kikk på det og løse det så godt vi kan! Dette hjelper oss også til å forbedre oss i fremtiden når det gjelder pakking og sending.
-
Hvor er produktene produsert?
Produktene vi selger i nettbutikken er produsert hos forskjellige produsenter, som hovedsakelig holder til i Europa. Noen eksempler er Nederland, Spania og Latvia. For oss er det viktig at produsentene vi velger å bruke er åpne og ærlige om hvordan produksjonen foregår, at de fokuserer på naturlige ingredienser og er bærekraftige.
-
Hvor kan jeg henvende meg hvis jeg har spørsmål om ingrediensene?
Vi elsker at folk er nysgjerrige! Derfor er du velkommen til å sende oss en mail på synne@zerowastegrl.no hvis du har spørsmål angående ingrediensene du ser i produktene vi har. Vi er opptatt av å kunne forbedre oss, så hvis du ser noe som kunne vært bedre, ikke nøl med å ta kontakt!
-
Hvordan finner jeg riktig produkt til mine behov?
Vi forstår at alle er forskjellige og vi ønsker så inderlig at alle skal finne noe som passer for de! Derfor er det gjort grundige undersøkelser om produktene for å gi så mye informasjon vi kan. Dette har vi lagt til i produktbeskrivelsene i nettbutikken, nettopp for å gi deg som kunde så gode forutsetninger som mulig til å velge riktig produkt for akkurat deg. Har du allikevel spørsmål om produktene eller ikke finner det du leter etter, må du gjerne kontakte oss :)
-
Jeg ønsker å returnere et produkt. Hvordan gjør jeg det?
All informasjon om retur finner du her. Skulle det være noe du lurer på rundt dette, er det bare å ta kontakt med oss så vi kan prøve å løse det sammen.